Bij Fidobel kan je via de vertrouwde betaalmethodes veilig jouw aankopen doen:

  • Maestro of Bancontact: via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw bank.
  • Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat jouw artikel geleverd is.

Naar de toekomst toe proberen we jullie nog meer betaalmogelijkheden aan te bieden.

Op alle materiële goederen die je aankoopt bij Fidobel heb je recht op een garantieperiode. Gelieve het garantiebewijs steeds goed bij te houden.

Garantietermijnen kunnen verschillen van product tot product en van fabrikant tot fabrikant. Daarom vragen wij om zo snel mogelijk eerst contact op te nemen met Fidobel via het contactformulier, mail. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met jou op om jou zo de meest geschikte oplossing te kunnen aanbieden.

 

Wat indien het product beschadigd is?

Indien de verpakking beschadigd is, dien je dit reeds te laten noteren bij aftekenen van ontvangst.

Indien het product beschadigd is, doe je melding van de schade via mail en voeg de foto's toe. 

Zie erop toe dat je de schade aan het product op de foto's effectief kan vaststellen en wij zorgen voor een oplossing. 

Gaat het artikel stuk bij gebruik dan kan je eerst kijken of de schade onder de garantie valt. Dan is de reparatie, of de compensatie ervan, volledig kosteloos.

Maar ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kan je bij ons terecht voor de gegevens van de gepaste herstellingsdienst.

De leveringswijze en -tijd staan vermeld in de productinformatie bij het artikel en in de bevestigingsmail.

Uw adres is gewijzigd?

Ben je verhuisd of heb je iets besteld dat naar het verkeerde adres is gestuurd?

Hou ons op de hoogte. Wanneer je verhuist, kan je eenvoudig jouw adres wijzigen in jouw account.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd kan per product verschillen. Wij en de bezorgers doen ons best om de beloofde levertijden te respecteren. 

Als de omstandigheden vertraging of onmogelijke levering veroorzaken, wordt u hiervan op de hoogte gesteld, controleer dan de status van uw bestelling in uw account of controleer uw spambox.

Informeer als het meer dan 21 dagen duurt. 

Krijg ik een bevestiging na het plaatsen van mijn bestelling?

Ja, na enkele minuten krijg je een bevestigingsmail. Indien je geen bevestigingsmail ontvangt, controleer zeker de bestelstatus in jouw account of kijk ook even jouw spambox na.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Neen, om jouw gegevens te beschermen kan de doorgevoerde bestelling kan niet gewijzigd worden.